Autoryzowany serwis 

KLIWEKO – Części zamienne i podzespoły

kontakt: Robert Woźniak
ul. Zawiła 22, 30-442 Kraków
telefon: (12) 262-44-56 wew. 31
tel. kom.: 661577187
e-mail: czesci@kliweko.com.pl

SOLLAND s.c. – Kierownictwo serwisu

kontakt: inż. Robert Piskorz
ul. Zawiła 22, 30-442 Kraków
telefon: (12) 262-44-58 wew. 62
tel. kom.: 501 340 789
e-mail: serwis@kliweko.com.pl

SOLLAND s.c. – Systemy sterowania, podzespoły

kontakt: Wojciech Raźniak
ul. Zawiła 22, 30-442 Kraków
telefon: (12) 262-44-58 wew. 61
tel. kom.: 509 703 360
e-mail: automatyka@kliweko.com.pl

KLIWEKO – wsparcie techniczne i serwisowe urządzeń Samsung, Gree

kontakt: Piotr Pardyak
ul. Zawiła 22, 30-442 Kraków
telefon: (12) 262-44-58 wew. 61
tel. kom.: 601 769 880
e-mail: piotr.pardyak@kliweko.com.pl

SZKOLENIA AUTORYZACYJNE  dla firm Instalacyjnych:

SAMSUNG – zapisy poprzez uzupełnienie odpowiedniego formularza i przesłanie na adres mailowy klimatyzacja@samsung.com. Zapisy odbywają się najpóźniej 7 dni przed datą planowanego szkolenia. Po tym czasie nie ma możliwości zapisania się na najbliższy termin. Istnieje możliwość z powodu zbyt małej ilości chętnych na przeniesienie szkolenia na następny miesiąc. Instalator wysyłając zgłoszenie na szkolenie jest wpisywany zawsze na listę najbliższego zaplanowanego szkolenia. Po przesłaniu zgłoszenia wysyłane jest potwierdzenie, a najpóźniej 7 dni przed szkoleniem przesyłany jest link, za pomocą którego można się zalgować na szkolenie. Po szkoleniu wysyłany jest test. Certyfikaty autoryzacyjne wysyłane są w przeciągu 3 tygodni od szkolenia. Jeżeli do tego czasu instalator nie wypełni testu, nie otrzyma certyfikatu autoryzacyjnego.

GREESzkolenia – Gree – Systemy klimatyzacji

 

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

Zgłoszenie reklamacyjne odbywa się poprzez przesłanie wypełnionego formularza na adres serwis@kliweko.com.pl

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

GREE – zachęcamy do składnia reklamacji na urządzenia marki Gree w aplikacji Gree – Strefa Instalatora – Strefa Instalatora | Gree – Systemy Klimatyzacji i Pompy Ciepła

 

Załączniki wymagane do rozpatrzenia zgłoszenia gwarancyjnego – konieczne również w przypadku reklamacji sterowników:

1. Wypełniony formularz gwarancyjny (w załączniku znajduje się formularz w formacie doc – zgłoszenie wypełniane elektronicznie, pdf – zgłoszenie wypełniane ręcznie). Konieczne jest zwrócenie szczególnej uwagi na:

2.Numer seryjny urządzenia – znajduje się on pod kodem kreskowym białych naklejek. Naklejka jednostki wewnętrznej znajduje się pod żaluzją lub po prawej stronie obudowy, natomiast jednostki zewnętrznej znajduje się po wewnętrznej stronie pokrywy zaworów bądź elektroniki. Numer seryjny składa się z 13 znaków.

3.Opis uszkodzenia – precyzyjny opis pracy urządzenia i usterki, wyświetlanych błędów, obserwacji instalatora.

4.Opis podejmowanych czynności diagnostycznych – precyzyjny opis, jakie czynności zostały wykonane, przedstawienie pomiarów obrazujących nieprawidłową pracę.

5.Numer NIP firmy.

6.Dane do wysyłki – wszystkie dane potrzebne do zaadresowania wysyłki, czyli również imię i nazwisko / nazwę firmy odbiorcy oraz numer telefonu.

7.Skany / zdjęcia karty gwarancyjnej urządzenia

8.Strona z wypełnionymi danymi Operatora, Autoryzowanego Instalatora oraz datą montażu.

9.Strona z zestawieniem urządzeń (pełnym modelem urządzenia oraz trzynastocyfrowym numerem seryjnym).

10.Strona z przeglądami gwarancyjnymi.

11.Strona z danymi instalacji / z protokołem uruchomienia (dotyczy urządzeń GMV).

12.Nagranie / zdjęcie – w przypadku nieoczywistych usterek.

Zgłoszenia gwarancyjne na pompy ciepła tylko w aplikacji!